კრიტერიუმი
|
კარგი
|
საშუალო
|
დაბალი
|
ვიცი, ვისწავლე, მინდა ვიცოდე
|
ცხრილის თითოეულ პუნქტს შეავსებს,
ჩამოთვლის თუ რა იცის, რა ,უნდა იცოდეს,გასაგებად აყალიბებს მოსაზრებას და თანმიმდევრულად ავითარებს მას
|
ცხრილის თითოეულ პუნქტს ავსებს მაგრამ ვერ აყალიბებს მოსაზრებას თანმიმდევრულად
|
ვერ ასრულებს დავალებას და ვერ ასაბუთებს აზრს
|
გმირის დახასიათების რუკა
|
სრულად ახასიათებს და გამოყოფს გმირის თვისებებს,დამოკიდებულებას, ქცევას რუკის მიხედვით
|
ნაწილობრივ ახასიათებს გმირს და
ჩამოთვლის მის რამოდენიმე თვისებას
|
ვერ ასრულებს დავალებას და ვერ ავსებს რუკას
|
პერსონაჟთა
მეტყველებაზე დაკვირვება |
აკეთებს პერსონაჟთა მეტყველებაზე დაკვირვებას, გამოყოფს ბარბარიზმებს
და ჟარგონებს და ცვლის მათ ლიტერატურული შესატყვისებით
|
ნაწილობრივ აკეთებს პერსონაჟთა მეტყველებაზე დაკვირვებას, გამოყოფს ბარბარიზმებს და ჟარგონებს და ვერ ცვლის მათ ლიტერატურული შესატყვისებით
|
ვერ ასრულებს დავალებას,არ გამოყოფს ბარბარიზმებს და ჟარგონებს და ვერ ცვლის მათ ლიტერატურული შესატყვისებით |
გაკვეთილის რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
ხალიანა შენი შეფასების ფორმა მოსწავლეებზეა ორიენტირებული,შეფასების გეგმა შეესაბამება განსაზღვრულ სტანდარტენს და ამოცანებს
ReplyDelete